Content creëren die aanspreekt is cruciaal voor het succes van je website. Content omvat alles wat je bezoekers informatie verstrekt over jou en je service. Dit is wat je in je content moet verwerken:
Voorzie (maar beperk je niet tot) productinformatie, uitgebreide en coherente beelden, blogposts en sociale mediafeeds. Woorden zijn je sterkste troef, gebruik ze dus slim. Wees niet kwistig. Creëer sterke kopij die het aankoopgedrag beïnvloedt en actie gaat stimuleren bij je publiek.
Focussen op visuele content is belangrijk. Een studie toont aan dat het relevante beeld tonen bij een informatieve paragraaf maakt dat 65% van de bezoekers zich drie dagen later nog de informatie herinneren. Wees niet verlegen om een interactief element toe te voegen zoals virtuele rondleidingen.
Je hoofdobjectief heb je al geïdentificeerd. Bouw daarrond op. Voer gerust aanpassingen door als je zeker bent dat het past binnen je doelstelling. Begin echter bij de basiszaken die je publiek zou kunnen verwachten:
Homepage, Productpagina, Over Ons pagina (indien van toepassing), Blog (indien van toepassing) en Contacteer Ons pagina zijn vrij gangbaar.
Je website kan dan wel online en klaar zijn, maar je werk is nog niet gedaan. Naargelang je publiek toeneemt zal de nood aan een upgrade van je website toenemen. Werk een plan uit voor het toekomstige onderhoud van je website. Als je objectieven of je prioriteiten veranderen, zou je strategie voor je website aangepast moeten worden.
We hebben onze site aangepast
Webdesign DMC, een vakantie zit er jammer genoeg niet in dit jaar. Maar we hebben het toch gezellig druk dit jaar. Maar toch werd het tijd om mijn website eens te voorzien van een upgrade. Zoals meestal blijft dit werk liggen aangezien we altijd wel aan één of andere website van een klant bezig zijn. We gaan proberen om de meeste sites van mijn klanten toch een plaats te geven op deze site, met tekst en uitleg.
Je zal merken dat we regelmatig heel wat veranderen aan deze site. Ik geef je tips, ben steeds bereikbaar voor mijn klanten. En maak in samenspraak met jouw een website op maat naargelang uw budget. Alles is bespreekbaar. Marketing, SEO, foto’s, voor alles kan je bij mij terecht.
Je hebt een idee dat de wereld zoals we die nu kennen kan veranderen. Succes hebben betekent dat je een online aanwezigheid van het hoogste kwaliteitsniveau moet in stand houden. Alles begint met de planning van een goede website.
Heb je een vraag, of weet je niet goed wat je moet doen? Geen probleem u kan mij steeds mailen via dirk@webdesigndmc.be of u kan mij steeds vrijblijvend contacteren via 0495 272 444.
De website is het digitale uitstalraam van je bedrijf. Het budget voor het onderhoud van die website bepaalt hoe professioneel het er gaat uitzien. En welke functionaliteiten hij zal bevatten. Eén grondregel: hou het simpel en beperk je tot wat je echt nodig hebt.
De complexiteit, het uitzicht, het bereik en de nood aan onderhoud dragen allemaal bij tot de totaalkost. Je blog regelmatig updaten of indrukwekkende video’s maken voor je homepage zijn het waard om over na te denken om dynamiek te creëren. Maar er zijn bepaalde elementen die geen enkele website kan missen. Webdesign, creatie van content, programmering en hosting zijn diensten die op de lijst moeten van wat je zeker in rekening dient te brengen.
Ik maak betaalbare websites dewelke voldoen aan uw behoeften. Elke website is responsive. Dit wil zeggen, dat je zowel op een groot computerscherm als op een smartphone de websites perfect leesbaar worden weergegeven
Tieltsebaan 81
3272 Messelbroek
Scherpenheuvel-Zichem
dirk@webdesigndmc.be
BTW BE0784.158.688
Mobile 0495 272 444
© Webdesign DMC – Gorillapower